Veelgestelde vragen
Onderstaand een overzicht van veelgestelde vragen gerangschikt per categorie c.q. hoofdonderwerp. Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons uw vraag via het 'Contactformulier' op de pagina 'Contact'. |
Gratis aanmelden
Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender
Jubeldatum toevoegen
Jubeldatum aanpassen en/of verwijderen
Sterrenkalender
Fotokalender maken
Poster fotokalender maken
Foto bureaukalender
Jaarkalender poster
Gratis foto E-cards!
Foto M-card versturen
Post foto wenskaart
Gratis e-mail / SMS herinneringsservice
Cadeaubon service
Logo fotokalender
Zakelijke verjaardagen oplossingen
Gratis aanmelden
- Is het aanmaken, aanpassen en beheren van mijn online verjaardagskalender (= 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender') echt gratis?
Antwoord: Ja, hieraan zijn geen kosten verbonden. - Hoe kan ik mijn account/aanmelding activeren?
Antwoord: Na uw aanmelding ontvangt u automatisch ter bevestiging een e-mail met daarin een hyperlink die u moet aanklikken om uw acount c.q. aanmelding te activeren om vervolgens gratis uw eigen verjaardagskalender te kunnen beheren en gebruik te kunnen maken van alle andere Jubelkalender services. - Ik woon in België, kan ik dan ook gebruik maken van Jubelkalender?
Antwoord: Ja, natuurlijk kunt u van alle services van Jubelkalender gebruik maken. V.w.b. de SMS herinneringsservice dient u bij telefoonnummer wel het internationale formaat in te voeren, bijvoorbeeld 0032123456789. De postverzending van fotokalenders en fotokaarten naar het buitenland kan ook maar gelieve er rekening mee te houden dat dit door de postbezorgers helaas 2 à 3 dagen extra in beslag kan nemen. - Is het ook mogelijk een zakelijke online verjaardagskalender (= 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender') gratis te maken en bij te houden?
Antwoord: Ja, een verjaardagskalender voor op het werk maken en bijhouden kan natuurlijk ook. Gratis, ideaal en attent voor bijvoorbeeld klanten, personeel c.q. collega's en of zakelijke relaties! Zie ook 'Zakelijke verjaardagen oplossingen' voor de diverse direct online zakelijke verjaardagskalender mogelijkheden!
Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender
- Hoe kan ik mijn feestdata (=Jubeldata) aanpasen?
Antwoord: Heel eenvoudig via onderstaande korte stapjes:
- Dubbelklik in 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' op de Jubeldatum die u wilt aanpassen (de geselecteerde Jubeldatum met instellingen verschijnt in beeld);
- Kies de button 'Aanpassen' of 'Verwijderen' (deze buttons verschijnen ook bij het de eerste keer invoeren van uw Jubeldatum);
- Pas het gewenste item aan;
- Klik op de button 'Opslaan' en uw Jubeldatum is aangepast.
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten of kwijt. Hoe ontvang ik een nieuw wachtwoord?
Antwoord: Ga naar de rechterbovenhoek van uw scherm (inloggedeelte) en klik op de hyperlink 'Wachtwoord vergeten?'. Op de pagina die dan in beeld verschijnt vult u uw e-maildres in waarmee u zich bij Jubelkalender heeft geregistreerd. Op dit e-mailadres ontvangt u dan binnen enkele seconden uw nieuwe wachtwoord. - Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Antwoord: Om u privacy en veiligheid te waarborgen wordt uw wachtwoord automatisch door ons systeem gegenereerd zodat deze strikt persoonlijk en zelfs bij het Jubelkalender team niet bekend is! Indien u een ander wachtwoord wilt ga dan naar de rechterbovenhoek van uw scherm (inloggedeelte) en klik op de hyperlink 'Wachtwoord vergeten?'. Op de pagina die dan in beeld verschijnt vult u uw e-maildres in waarmee u zich bij Jubelkalender heeft geregistreerd. Op dit e-mailadres ontvangt u dan binnen enkele seconden uw nieuwe wachtwoord (het is dus niet mogelijk om zelf een wachtwoord op te geven, dit om uw privacy en veiligheid te garanderen, wachtwoord vergeten? zie vraag 2).
Jubeldatum toevoegen
- Is het nodig om alle invulvelden bij 'Jubelkalender aanmaken' in te vullen?
Antwoord: Om optimaal van de services en voordelen van Jubelkalender gebruik te maken adviseren wij u om alle velden in te vullen. - Hoe kan ik Jubeldata toevoegen?
Antwoord: Heel eenvoudig. Na het gratis aanmelden (of inloggen) kunt u meteen aan de slag. Gebruik de button 'Jubeldatum toevoegen' om uw eigen Jubelkalender te vullen met verjaardagen, trouwdagen, jubilea, etc.. Een aparte Jubeldatum pagina verschijnt in beeld en volg onderstaande korte invoerstapjes:
- Bij 'Type Jubeldatum' selecteert u:
- 'Verjaardag'
- 'Trouwdag'
- 'Jubileum'
- 'In dienst' of
- 'Anders' - Bij 'Titel' typt u bijvoorbeeld de naam van de jarige in;
- Bij 'Datum' selecteert u achtereenvolgens Dag, Maand en Jaartal (het jaartal is optioneel en bijvoorbeeld te gebruiken voor geboortejaar of trouwjaar);
- Per ingevoerde Jubeldatum kunt u vervolgens 'Herinnering per e-mail' en of 'Herinnering per SMS' instellen (zie 'Herinneringsservice');
- Optioneel kunt u ook nog de adresgegevens opgeven t.b.v. het automatisch versturen van persoonlijke luxe foto kaarten (zie 'Post foto wenskaart');
- Verstuur optioneel automatisch een e-mail (aan bijvoorbeeld de jarige) met verzoek om zijn/haar gegevens te controleren en/of aan te vullen. Met de 'Automatisch aanvullen' optie maakt u dus automatisch uw verjaardagskalender compleet! Klik op de button 'Opslaan'.
=> Herhaal bovenstaande stapjes om uw verjaardagskalender (= 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender') verder te vullen (button 'Jubeldatum toevoegen') en/of klik op de buttons 'Aanpassen', 'Verwijderen' of 'Jaaroverzicht'. Binnen een mum van tijd heeft u uw persoonlijke verjaardagskalender (= 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender') gevuld. Snel, eenvoudig en nooit meer data overtypen en/of overschrijven!
- Bij 'Type Jubeldatum' selecteert u:
- Hoe werkt 'Automatisch aanvullen' c.q. hoe maak eenvoudig ik 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' compleet?
Antwoord: Als u op de link of knop 'Jubeldatum toevoegen' (op de homepage, de 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' pagina of de jubeldatum details pagina) klikt, krijgt u het formulier te zien voor het toevoegen van een nieuwe feestdatum. Onderaan dit formulier staat een checkbox (=aanvink optie) voor 'Automatisch aanvullen' inclusief een naam en e-mailadres veld. Als u deze aanvinkt en een correct e-mailadres invult, wordt automatisch een e-mail namens u verstuurd naar dat e-mailadres (tenzij in de laatste 24 uur al een e-mail voor die jubeldatum is verstuurd, dan moet u een dagje wachten i.v.m. voorkoming van spam red.). Zodra de geadresseerde zijn/haar jubeldatum heeft gecontroleerd en/of aangevuld met de ontbrekende gegevens, ontvangt u automatisch een e-mail wanneer dit gedaan is. Kortom: heel eenvoudig automatisch uw eigen 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' compleet en up-to-date maken!
Jubeldatum aanpassen en/of verwijderen
- Hoe kan ik een Jubeldatum aanpassen en/of verwijderen?
Antwoord: Vanuit veiligheid- en privacy overwegingen is uw persoonlijke online verjaardagskalender strikt vertrouwelijk en kunt alleen u aanpassingen doen door zelf in te loggen en naar 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' te gaan en dan op de desgewenste datum te klikken en dan krijgt u verschillende buttons te zien om aanpassingen te kunnen doen met onder andere ook "Verwijderen" klik hierop en dan in het vervolgscherm vinkt u "Ja, ik wil deze Jubeldatum definitief uit mijn Jubelkalender verwijderen" en klikt dan op "Verwijderen".
Sterrenkalender
- Hoe kan ik data van favoriete sterren opnemen in 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender'?
Antwoord: Selecteer de desbetreffende sterrendatum door de ronde aanvink button voor de datum aan te klikken en klik vervolgens op de button 'Sterrendatum overnemen' - Mijn favoriete ster staat er nog niet tussen, kan ik deze toevoegen?
Antwoord: Ja, gebruik de button 'Nieuwe sterrendatum toevoegen'. - Er zijn sterrendatum gegevens incorrect/incompleet, hoe kan ik deze aanvullen?
Antwoord: Gebruik dan de button 'Sterrendatum aanpassen'.
Fotokalender maken
- Waaraan dienen mijn foto's te voldoen?
Antwoord: Om u te verzekeren van een optimaal resultaat adviseren wij u onderstaande goed in acht te nemen v.w.b. het aanleveren van uw foto's:
- Uw privé foto's bij voorkeur als JPG-bestand (bijvoorbeeld 'foto1.jpg') laden met een maximale grootte van 10 Mb per foto (PNG- of TIFF-bestanden worden ook ondersteund, de laadsnelheid is afhankelijk van de grootte van uw fotobestand en uw internetverbinding);
- Voor een kwalitatief hoogwaardige en scherpe afdruk adviseren wij dat het formaat per foto minimaal 10 bij 15 cm is en een resolutie (=scherpte) heeft van bij voorkeur 300 dpi (=dots per inch) ofwel komt overeen met 1200 bij 1600 pixels (= ongeveer 2 Megapixels). Aanlevering van lagere kwaliteit en of kleiner formaat is voor eigen risico en kan eventueel resulteren in een iets onscherpe/korrelige afdrukkwaliteit van uw foto's!
- Is het mogelijk om een bijschrift bij elk van mijn privé foto's te plaatsen?
Antwoord: Ja, u kunt optioneel een fotobijschrift opgeven van maximaal 150 tekens per foto. De tekst wordt verticaal rechts van foto geplaatst. - Kan ik na het laden van mijn privé foto's deze nog aanpassen?
Antwoord: Ja, nadat een foto is opgegeven/geladen, kunt u deze nog bijdraaien of vervangen door een andere foto. Als u alle 13 de foto's hebt opgegeven/geladen, verschijnt helemaal onderaan de pagina de knop 'Bestelling afronden' en krijgt u ook nog een kalenderoverzicht met alle maandfoto's ter indicatie. - Kan ik meerdere foto's c.q. een fotocollage op een maandpagina zetten?
Antwoord: Ja, maak dan wel eerst zelf een collage van de foto's in een grafisch programma en sla deze vervolgens op als één fotobestand. Dit bestand kunt u vervolgens voor de desbetreffende maand uploaden. Het bestand wordt automatisch vergroot of verkleind naar het maximale afdrukformaat. - Kan ik meerdere exemplaren bestellen?
Antwoord: Ja, aan het einde van het bestelproces krijgt u een winkelmand overzicht waar ook het gewenste aantal kunt opgeven c.q. meerdere exemplaren bestellen. - Ik heb al een keer een kalender besteld en wil nu exact dezelfde nogmaals bestellen, kan dat?
Antwoord: Jazeker, als u exact dezelfde kalender nogmaals wilt ontvangen kunt u onder vermelding van het eerdere bestelnummer het verschuldigde bedrag overmaken op ING bankrekeningnummer NL89INGB0001894186 t.n.v. Jubelkalender te Voorburg (voor buitenlandse betalingen IBAN: NL89INGB0001894186 en BIC: INGBNL2A). Zodra uw betaling bij ons is verwerkt, ontvangt u van ons een e-mail met de bevestiging en dan maken wij het wederom voor u in orde. U hoeft dus niet opnieuw online een bestelling te maken. - Kunnen er ook meerdere feestdata (=Jubeldata) op één dag worden afgedrukt?
Antwoord: Ja, ook hier is rekening mee gehouden, maximaal vier feestdata (=Jubeldata) op één dag. - Kan ik ook een foto verjaardagskalender bestellen zonder dat er feestdata (=Jubeldata) worden afgedrukt?
Antwoord: Ja, dat kan ook;
- Bestel direct online fotokalender (of log in en zorg dat 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' leeg is c.q. zorg dat er geen verjaardagen e.d. zijn ingevoerd;
- Al een bestaande account met Jubeldata? Bestel direct online fotokalender of maak een nieuwe extra gratis Jubelkalender account aan en doorloop vervolgens het bestelproces.
- Kan ik ook staande foto's gebruiken?
Antwoord: Ja, ons systeem herkent/ondersteunt automatisch het gebruik van liggende, staande en of de combinatie van liggende en staande foto's. Bovendien kunt u tijdens het bestelproces per foto de stand controleren en desgewenst aanpassen middels de automatische draaien-spiegelfunctie! - Ik woon buiten Nederland, kan ik dan ook een foto kalender bestellen?
Antwoord: Ja, u kunt van alle services van Jubelkalender gebruik maken. De postverzending van fotokalenders (en fotokaarten) naar het buitenland kan dus ook maar gelieve er rekening mee te houden dat dit qua postverzending 2 à 3 dagen extra in beslag neemt! - Op welke wijze worden de feestdata (=Jubeldata) automatisch afgedrukt?
Antwoord: Afgedrukt wordt de omschrijving van type Jubeldatum (=Verjaardag, Trouwdag, Jubileum of In dienst) gevolgd door de opgegeven naam/tekst (en indien opgegeven daarachter het jaartal) zoals bijvoorbeeld 'Verjaardag Piet Janssen '69'. Indien u type Jubeldatum 'Anders' gebruikt wordt uitsluitend de door u opgegeven naam/tekst meegedrukt (en indien opgegeven daarachter het jaartal) zoals bijvoorbeeld 'Piet Janssen '69'. - Welke fotokalender formaten worden aangeboden?
Antwoord: U kunt kiezen uit de foto verjaardagskalender formaten A5, A4, A3, poster A3, poster A2 en poster A1. Alle fotokalender soorten zijn er zowel in staande als liggende uitvoering!
Poster fotokalender maken
- Waaraan dienen mijn foto's te voldoen?
Antwoord: Voor een optimaal resultaat adviseren wij u onderstaande v.w.b. het laden van uw eigen foto's:
- Uw foto's bij voorkeur als JPG-bestand (bijvoorbeeld 'foto1.jpg') laden met een maximale grootte van 10 Mb per foto (PNG- of TIFF-bestanden worden ook ondersteund, de laadsnelheid is afhankelijk van de grootte van uw fotobestand en internetverbinding);
- Voor een kwalitatief hoogwaardige/scherpe afdruk adviseren wij dat het formaat per foto minimaal 10 bij 15 cm is en een resolutie (=scherpte) heeft van bij voorkeur 300 dpi (=dots per inch). Dit komt overeen met 1200 x 1600 pxl (= ongeveer 2 Megapixels). Aanlevering van lagere kwaliteit en of kleiner formaat is voor eigen risico en kan eventueel resulteren in een iets onscherpe/korrelige afdrukkwaliteit van uw foto's!
- Is het mogelijk om een tekstbijschrift bij elk van mijn foto's te plaatsen?
Antwoord: Ja, u kunt optioneel een fotobijschrift opgeven van maximaal 150 tekens per foto. De tekst wordt verticaal rechts van foto geplaatst. - Kan ik na het laden van mijn foto's deze nog aanpassen?
Antwoord: Ja, nadat een foto is geladen, kunt u deze nog bijdraaien of vervangen door een andere foto. Als u alle 12 foto's heeft geladen, verschijnt helemaal onderaan de pagina de knop 'Bestelling afronden'. Als u vervolgens deze knop aanklikt wordt de bestelling afgerond. U kunt dan niks meer veranderen aan uw foto's en fotobijschriften! - Kan ik meerdere exemplaren poster fotokalenders bestellen?
Antwoord: Ja, aan het einde van het bestelproces kunt u uw bestelling in het winkelmandje plaatsen en het gewenste aantal opgeven c.q. meerdere exemplaren bestellen. - Kunnen er ook meerdere feestdata (=Jubeldata) op één dag worden afgedrukt?
Antwoord: Ja, ook hier is rekening mee gehouden, maximaal twee feestdata (=Jubeldata) op één dag. - Kan ik ook een poster verjaardagskalender bestellen zonder dat er feestdata (=Jubeldata) worden meegedrukt?
Antwoord: Ja, dat kan ook! Zorg er wel voor dat er geen Jubeldata zijn ingevoerd (als u bent ingelogd is de 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' pagina dan leeg red.). Al een bestaande account met Jubeldata? Maak dan een nieuwe/extra gratis Jubelkalender account aan en doorloop vervolgens het bestelproces. - Kan ik ook staande foto's gebruiken?
Antwoord: Ja, ons systeem herkent en ondersteunt automatisch het gebruik van liggende, staande en of de combinatie van liggende en staande foto's. Bovendien kunt u tijdens het bestelproces per foto de stand controleren en desgewenst aanpassen middels de automatische draai- en spiegelfunctie! - Ik woon buiten Nederland, kan ik dan ook een poster fotokalender bestellen?
Antwoord: Ja, u kunt van alle services van Jubelkalender gebruik maken. De postverzending van kalenders (en fotokaarten) naar het buitenland kan dus ook maar gelieve er rekening mee te houden dat dit qua postverzending 2 à 3 dagen extra in beslag neemt! - Op welke wijze worden de feestdata (=Jubeldata) automatisch afgedrukt?
Antwoord: Meegedrukt wordt de omschrijving van type Jubeldatum (=Verjaardag, Trouwdag, Jubileum of In dienst) gevolgd door de opgegeven naam/tekst (en indien opgegeven daarachter het jaartal) zoals bijvoorbeeld Verjaardag Piet Janssen '69. Indien u type Jubeldatum 'Anders' gebruikt wordt uitsluitend de door u opgegeven naam/tekst afgedrukt (en indien opgegeven daarachter het jaartal) zoals bijvoorbeeld Piet Janssen '69. - Welke poster fotokalender formaten worden aangeboden?
Antwoord: U kunt kiezen uit de verjaardagskalender poster formaten A3, A2 en A1. Alle poster foto kalender soorten zijn zowel in staande als liggende uitvoering leverbaar!
Foto bureaukalender maken
- Waaraan dienen mijn foto's te voldoen?
Antwoord: Om u te verzekeren van een optimaal resultaat adviseren wij u onderstaande goed in acht te nemen v.w.b. het aanleveren van uw foto's:
- Uw foto's bij voorkeur als JPG-bestand (bijvoorbeeld 'foto1.jpg') laden met een maximale grootte van 10 Mb per foto (PNG- of TIFF-bestanden worden ook ondersteund, de laadsnelheid is afhankelijk van de grootte van uw fotobestand en uw internetverbinding);
- Voor een kwalitatief hoogwaardige en scherpe afdruk adviseren wij dat het formaat per foto minimaal 10 bij 15 cm is en een resolutie (=scherpte) heeft van bij voorkeur 300 dpi (=dots per inch) ofwel komt overeen met 1200 x 1600 pixels (= ongeveer 2 Megapixels). Aanlevering van lagere kwaliteit en of kleiner formaat is voor eigen risico en kan eventueel resulteren in een iets onscherpe/korrelige afdrukkwaliteit van de foto's!
- Is het mogelijk om een bijschrift bij elk van mijn foto's te plaatsen?
Antwoord: Ja, u kunt optioneel een fotobijschrift opgeven van maximaal 150 tekens naast elke foto. De tekst wordt verticaal rechts van uw foto geplaatst. - Kan ik na het laden van mijn foto's deze nog aanpassen?
Antwoord: Ja, nadat een foto is opgegeven/geladen, kunt u deze nog bijdraaien of vervangen door een andere foto. Als u alle 13 de foto's hebt opgegeven/geladen, verschijnt helemaal onderaan de pagina de knop 'Bestelling afronden' en krijgt u ook nog een kalenderoverzicht met alle maandfoto's ter indicatie. - Kan ik meerdere foto's c.q. een fotocollage op een maandpagina zetten?
Antwoord: Ja, maak dan wel eerst zelf een collage van de foto's in een grafisch programma en sla deze vervolgens op als één fotobestand. Dit bestand kunt u vervolgens voor de desbetreffende maand uploaden. Het bestand wordt automatisch vergroot of verkleind naar het maximale afdrukformaat. Ons advies is om als formaat de verhouding van 2:3 aan te houden. - Kan ik meerdere exemplaren bestellen?
Antwoord: Ja, aan het einde van het bestelproces krijgt u een winkelmand overzicht waar ook het gewenste aantal kunt opgeven c.q. meerdere exemplaren bestellen. - Kunnen er ook meerdere feestdata (=Jubeldata) op één dag worden afgedrukt?
Antwoord: Ja, ook hier is rekening mee gehouden, maximaal vier feestdata (=Jubeldata) op één dag. - Kan ik ook een foto bureaukalender bestellen zonder dat er feestdata (=Jubeldata) worden meegedrukt?
Antwoord: Ja, dat kan ook; zorg er dan wel voor dat er geen Jubeldata zijn ingevoerd (als u bent ingelogd is de 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' pagina dan leeg red.). Al een bestaande account met Jubeldata? Maak dan een nieuwe extra gratis Jubelkalender account aan en doorloop vervolgens het bestelproces. - Kan ik ook staande foto's gebruiken?
Antwoord: Ja, ons systeem herkent/ondersteunt automatisch het gebruik van liggende, staande en of de combinatie van liggende en staande foto's. Bovendien kunt u tijdens het bestelproces per foto de stand controleren en desgewenst aanpassen middels de automatische draaien-spiegelfunctie! - Ik woon buiten Nederland, kan ik dan ook een foto bureaukalender bestellen?
Antwoord: Ja, u kunt van alle services van Jubelkalender gebruik maken. De postverzending van fotokalenders (en fotokaarten) naar het buitenland kan dus ook maar gelieve er rekening mee te houden dat dit qua postverzending 2 à 3 dagen extra in beslag neemt! - Op welke wijze worden de feestdata (=Jubeldata) automatisch afgedrukt?
Antwoord: Afgedrukt wordt de omschrijving van type Jubeldatum (=Verjaardag, Trouwdag, Jubileum of In dienst) gevolgd door de opgegeven naam of tekst (en indien opgegeven daarachter het jaartal) zoals bijvoorbeeld "Verjaardag Piet Janssen '69". Indien u type Jubeldatum 'Anders' gebruikt wordt uitsluitend de door u opgegeven naam/tekst afgedrukt (en indien opgegeven daarachter het jaartal) zoals bijvoorbeeld "Piet Janssen '69". - Welke foto bureaukalender formaten worden aangeboden?
Antwoord: U kunt kiezen uit de bureau verjaardagskalender formaten A5, A4, A3. Alle foto bureau kalender soorten zijn er zowel in staande als liggende uitvoering!
Jaarkalender poster met één foto in groot formaat
- Waaraan dienen mijn foto's te voldoen?
Antwoord: Voor een optimaal resultaat van uw foto gebruik bij voorkeur als JPG-bestand (bijvoorbeeld 'foto1.jpg') met een maximale grootte van 10 Mb per foto (PNG- of TIFF-bestanden kan ook) en voor een kwalitatief hoogwaardige/scherpe afdruk adviseren wij dat het formaat per foto minimaal 10 bij 15 cm is en een resolutie (=scherpte) heeft van bij voorkeur 300 dpi (=dots per inch). Dit komt overeen met 1200 x 1600 pxl (= ongeveer 2 Megapixels). - Kan ik ook een titel voor bovenaan de jaarkalender poster opgeven?
Antwoord: Ja, dit is een gratis optie. Uw tekst boven uw foto kan maximaal 50 tekens zijn. - Ik woon buiten Nederland, kan ik dan ook een poster fotokalender bestellen?
Antwoord: Ja, u kunt van alle services van Jubelkalender gebruik maken. De postverzending van kalenders (en fotokaarten) naar het buitenland kan dus ook maar gelieve er rekening mee te houden dat dit qua postverzending 2 à 3 dagen extra in beslag neemt. - Welke jaarkalender poster formaten worden aangeboden?
Antwoord: U kunt kiezen uit de jaarkalender posterformaten A3, A2, A1 en A0. Alle jaarkalender poster soorten zijn zowel in staande als liggende uitvoering leverbaar! - Hoe gaat het bestelproces?
Antwoord: Heel eenvoudig! E-mail uw foto als JPG-bestand (bijvoorbeeld 'naam.jpg') van maximaal 10 Mb naar info@jubelkalender.nl en vermeld de door u gewenste uitvoering (A. Formaat: < A3, A2, A1 of A0 >, B. Oriëntatie: < staand of liggend >, C. Aantal: < 1, 2, ... >, D. Titel: < ... > (gratis optie en max. 50 tekens) en E. Afleveradres: < naam, straat + huisnummer en postcode + plaats >. Maak vervolgens het orderbedrag over naar: ING-bankrekeningnummer NL89INGB0001894186 t.n.v. Jubelkalender te Voorburg onder vermelding van: uw naam + jaarkalender poster (voor buitenlandse betalingen IBAN: NL89INGB0001894186 en BIC: INGBNL2A) en binnen 1 (werk)dag wordt uw jaarkalender poster gratis verstuurd.
Gratis foto E-cards service
- Is de foto E-card service echt gratis?
Antwoord: Ja, hieraan zijn geen kosten verbonden. - Waaraan dienen mijn foto's te voldoen?
Antwoord: Foto's met een grote afmeting en/of bestandsformaat worden automatisch door ons systeem verkleind in het juiste formaat, geschikt om als e-card / e-mail fotokaart te kunnen versturen! Gebruik bij voorkeur een privé foto met geringe afmetingen en een klein bestandsformaat van bijvoorbeeld 300 Kb. De laadsnelheid is afhankelijk van de grootte van uw foto (maximale ondersteuning is overigens 10MB per foto). Kies bij voorkeur een JPG-bestand (bijvoorbeeld 'foto1.jpg'), PNG- of TIFF-bestanden worden ook ondersteund. - Kan ik inzien wanneer welke E-cards / e-mail fotokaarten verstuurd zijn?
Antwoord: Ja, log eerst in en en klik vervolgens op 'Uw SMS / MMS tegoed' in het menu links. Klik vervolgens op de hyperlink 'Klik hier om uw SMS / MMS log te bekijken' (onderaan de pagina red.). U krijgt dan uw persoonlijke SMS / MMS log te zien waarin aangegeven wanneer welke foto E-cards / e-mail fotokaarten verstuurd zijn én voor welke Jubeldata!
Foto M-card versturen
- Hoe kan ik mijn SMS / MMS tegoed opwaarderen?
Antwoord: Log eerst in en klik vervolgens op 'Uw SMS / MMS tegoed' in het menu links en doorloop het bestelproces. - Hoe kan ik zien wat mijn SMS / MMS tegoed bij Jubelkalender is?
Antwoord: Log eerst in en klik vervolgens op 'Uw SMS / MMS tegoed' in het menu links. Vrijwel bovenaan deze pagina staat uw SMS / MMS tegoed onder het kopje 'Huidig SMS / MMS tegoed'. Overigens ontvangt u eenmalig automatisch een e-mailbericht van ons zodra uw SMS / MMS tegoed minder dan 3 is, wel zo handig en attent voor u om 'Vergeten' of 'Te laat' alsnog te helpen voorkomen. - Kan ik inzien wanneer welke SMS-jes en/of MMS berichten (M-cards) verstuurd zijn?
Antwoord: Ja, log eerst in en en klik vervolgens op 'Uw SMS / MMS tegoed' in het menu links. Klik vervolgens op de hyperlink 'Klik hier om uw SMS / MMS log te bekijken' (onderaan de pagina red.). U krijgt dan uw persoonlijke SMS / MMS log te zien waarin aangegeven wanneer welke MMS fotokaarten (M-cards) verstuurd zijn én voor welke Jubeldata! - Waaraan dienen mijn foto's te voldoen?
Antwoord: Foto's met een grote afmeting en/of bestandsformaat worden automatisch door ons systeem verkleind in het juiste formaat, geschikt om als MMS bericht naar mobiele telefoon te kunnen versturen! Gebruik bij voorkeur een privé foto met geringe afmetingen en een klein bestandsformaat, minder dan 100 kb. De laadsnelheid is afhankelijk van de grootte van uw foto (maximale ondersteuning is overigens 10MB per foto). Kies bij voorkeur een JPG-bestand (bijvoorbeeld 'foto1.jpg'), PNG- of TIFF-bestanden worden ook ondersteund. - U weet niet zeker of de mobiele telefoon van de ontvanger ook MMS berichten (M-cards) kan ontvangen?
Antwoord: Geen probleem, vul dan in ieder geval ook 'Naam ontvanger' en 'E-mail adres ontvanger' in zodat de ontvanger het MMS bericht (M-card) ook online kan bekijken. Selecteert u overigens een Jubeldatum uit uw online verjaardagskalender dan worden mobiele telefoonnummer, verzenddatum, naam en e-mailadres van ontvanger (indien opgegeven) zelfs automatisch ingevuld!
Post foto wenskaart
- Waaraan dienen mijn privé foto's te voldoen?
Antwoord: Om u te verzekeren van een optimaal resultaat adviseren wij u onderstaande goed in acht te nemen v.w.b. het aanleveren van privé foto's:
- Uw privé foto's bij voorkeur als JPG-bestand (bijvoorbeeld 'foto1.jpg') laden met een maximale grootte van 10 Mb per foto (PNG- of TIFF-bestanden worden ook ondersteund, de laadsnelheid is afhankelijk van de grootte van uw fotobestand en uw internetverbinding);
- Voor een kwalitatief hoogwaardige/scherpe afdruk adviseren wij dat het formaat per foto minimaal 10 bij 15 cm is en een resolutie (=scherpte) heeft van bij voorkeur 300 dpi (=dots per inch) ofwel komt overeen met 1200 x 1600 pxl (= ongeveer 2 Megapixels). Aanlevering van lagere kwaliteit en/of kleiner formaat is voor eigen risico en kan eventueel resulteren in een iets onscherpe/korrelige afdrukkwaliteit van de foto's!
- Kan ik meerdere exemplaren bestellen?
Antwoord: Ja, afhankelijk van de kaartsoort keuze kunt u meerdere exemplaren bestellen. - Welke soorten foto kaarten kan ik versturen?
Antwoord: Met deze service kunt u allerlei soorten foto kaarten versturen van verjaardagskaarten, vriendschapskaarten en vakantiekaarten tot en met uitnodigingskaarten, verhuiskaarten en zelfs trouwkaarten. Voor het maken van fotokaarten wordt u daarom een kaartsoort keuze gevraagd waarbij u kunt kiezen uit:
- Individuele foto kaarten(en) bijvoorbeeld felicitatie-, verjaardags- en of vriendschapkaart(en)
- Foto kaartenset bijvoorbeeld meerdere uitnodigingen, verhuis- en/of trouwkaarten
- Unieke blanco foto kaart(en) bijvoorbeeld kaart(en) waar u later zelf nog een persoonlijke tekst op zet en post
- Kan ik ook staande foto's gebruiken?
Antwoord: Ja, ons systeem herkent/ondersteunt automatisch het gebruik van liggende, staande en/of de combinatie van liggende en staande foto's. Bovendien kunt u tijdens het bestelproces per foto de stand controleren en desgewenst aanpassen middels de automatische draai/spiegelfunctie! - Is de prijs van de foto kaarten inclusief porti/postzegel?
Antwoord: Ja, de genoemde prijzen zijn inclusief porti/postzegel en in geval van de optie 'Unieke blanco foto kaart(en)' die u zelf later kunt posten worden deze fotokaarten ook automatisch voorzien van een postzegel en worden sluitzegels t.b.v. verzending bijgeleverd. - Ik woon in België, kan ik dan ook foto kaarten bestellen?
Antwoord: Ja, u kunt van alle services van Jubelkalender gebruik maken. De postverzending van fotokaarten (en foto kalenders) naar het buitenland kan dus ook maar gelieve er rekening mee te houden dat de postverzending 2 à 3 dagen extra in beslag neemt!
Gratis e-mail / SMS herinneringsservice
- Wat voor telefoonnummer kan ik bij 'Telefoon' invullen?
Antwoord: U kunt zowel een mobiel of vast nummer opgeven om gebruik te kunnen maken van de handige herinneringsservice via SMS. Let er bij gebruik van een vast telefoonnummer wel op dat uw toestel geschikt is om SMS berichten te ontvangen. - Hoe kan ik mijn SMS / MMS tegoed opwaarderen?
Antwoord: Log eerst in en klik vervolgens op 'Uw SMS / MMS tegoed' in het menu links en doorloop het bestelproces. - Hoe kan ik zien wat mijn SMS / MMS tegoed bij Jubelkalender is?
Antwoord: Log eerst in en klik vervolgens op 'Uw SMS / MMS tegoed' in het menu links. Vrijwel bovenaan deze pagina staat uw SMS / MMS tegoed onder het kopje 'Huidig SMS / MMS tegoed'. Overigens ontvangt u eenmalig automatisch een e-mailbericht van ons zodra uw SMS / MMS tegoed minder dan 3 is, wel zo handig en attent voor u om 'Vergeten' of 'Te laat' alsnog te helpen voorkomen. 'Uw SMS / MMS tegoed' kunt u naast het ontvangen van SMS herinneringen ook gebruiken om Foto M-cards te versturen! - Kan ik inzien wanneer welke SMS-jes, Foto M-cards en of foto E-cards zijn verstuurd?
Antwoord: Ja, log eerst in en en klik vervolgens op 'Uw SMS / MMS tegoed' in het menu links. Klik vervolgens op de hyperlink 'Klik hier om uw SMS / MMS log te bekijken' (onderaan de pagina red.). U krijgt dan uw persoonlijke SMS / MMS log te zien waarin waarin aangegeven wanneer én voor welke Jubeldata SMS-jes, MMS berichten (M-cards) en foto E-cards zijn verstuurd! - Kan ik de Herinneringsservice zelf aanpassen?
Antwoord: Ja, per ingevoerde Jubeldatum kunt u zelf aangeven of en zo ja, hoe u een herinnering wilt ontvangen (via e-mail, SMS of beide). Hoeveel dagen van tevoren (1 t/m 10) of juist op de dag zelf (dit is '0'). Deze service is door u dus eenvoudig per ingevoerde datum in of uit te schakelen en altijd weer te wijzigen. - Ik woon in België, kan ik dan ook gebruik maken van SMS herinneringsservice?
Antwoord: Ja, u kunt hiervan gebruik maken. U dient bij opgave van uw telefoonnummer (Telefoon') dit dan wel volgens het internationale formaat in te voeren, bijvoorbeeld 0032123456789 én let er wel op dat uw toestel geschikt is om SMS berichten te ontvangen!
Cadeaubon service
- Op welke wijze kan de Jubelkalender Cadeaubon verstuurd/ontvangen worden?
Antwoord: Tijdens het bestelproces heeft u de keuze uit:
- per post rechtstreeks naar de gefeliciteerde sturen;
- per post naar u sturen zodat u de Jubelkalender cadeaubon zelf geeft;
- per e-mail als u iemand op originele wijze wilt verassen. Handig als u bijvoorbeeld op de feestdag zelf niet aanwezig kan zijn maar u wilt hem/haar toch een persoonlijk cadeau geven!
- Hoe kan ik een Jubelkalender Cadeaubon verzilveren/inwisselen?
Antwoord: Bestel uw gepersonaliseerde Jubelkalender via de buton 'Fotokalender maken' links in de menubalk en doorloop het bestelproces. Bij de betaalpagina kiest u de betaalmethode 'Cadeaubon' en vult hierna de unieke en eenmalig te gebruiken code zoals vermeld op de Cadeaubon in en u ontvangt na afronden van dit proces binnen 1 werkdag uw foto verjaardagskalender (=Jubelkalender) thuis! - Kan ik op de Jubelkalender Cadeaubon ook aangeven namens wie hij/zij deze ontvangt?
Antwoord: Ja, in het bestelproces van de Cadeaubon wordt gevraagd om de naam (of namen) van de gefeliciteerde(n) op te geven en kunt u ook opgeven namens wie hij/zij de Cadeaubon ontvangt. - Hanteert Jubelkalender Cadeaubon voorwaarden?
Antwoord: Ja, deze maken onderdeel uit van de 'Algemene voorwaarden' en kunt u raadplegen door te klikken op 'Algemene voorwaarden' in de blauwe balk onderaan elke pagina van deze website.
Logo fotokalender
- Wat zijn de mogelijkheden van Jubelkalender als foto kalender relatiegeschenk?
Antwoord: U kunt direct online uw logo foto kalender relatiegeschenk maken en bestellen. U heeft daarbij de keuze uit 'Fotokalender relatiegeschenk met uw logo en foto's' of 'Bestelcodes voor fotokalender relatiegeschenk met uw logo'. Heeft u specifieke wensen v.w.b. uitvoering, wijze van aanbieden, aantal, etc..? Neem contact met ons op via het 'Contactformulier'. Bij voorbaat hartelijk dank. - Kunnen bij de keuze 'Foto kalender relatiegeschenk met uw logo en foto's' ook optioneel feestdata (=Jubeldata) zoals oprichting bedrijf, verjaardagen medewerkers, etc. automatisch worden meegedrukt?
Antwoord: Ja, dit is optioneel zelf te regelen; voer de automatisch mee te drukken feestdata wel eerst in via 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender'! Toch liever een "lege" kalender d.w.z. zonder feestdata afgedrukt? Zorg dan dat 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' geen Jubeldata bevat! Al een bestaande account met eigen Jubeldata maar u wilt nog een andere fotokalender maken? Maak dan gratis een extra account aan. - Hoe werkt 'Bestelcodes voor fotokalender relatiegeschenk met uw logo'?
Antwoord: Na uw bestelling en betaling worden de bestelcodes direct per e-mail naar u verstuurd. U kunt deze bestelcodes vervolgens zelf verspreiden/weggeven onder uw relaties (de bestelcodes zijn uniek en slechts eenmalig te gebruiken). Ontvangers van de bestelcodes melden zich gratis aan, voeren desgewenst op de de 'Mijn Jubelkalender / verjaardagskalender' pagina hun feestdata (=Jubeldata) op en doorlopen hierna het 'Fotokalender maken' bestelproces m.b.v. het invullen van de bestelcode. Zij ontvangen daarna netjes per e-mail een bevestiging van een geslaagde bestelling en binnen 1 werkdag krijgen zij gratis de gepersonaliseerde fotokalender met uw logo opgestuurd/thuis! - Waaraan dient mijn logo te voldoen voor een maximale afdrukkwaliteit?
Antwoord: Hanteer bij voorkeur een resolutie (=scherpte) van 300 dpi (=dots per inch) en een hoogte van ongeveer 1,5 cm of meer. Uw logo kunt u uitsluitend in JPG-, PNG- of TIFF-formaat opgeven/laden met een maximale bestandsgrootte van 10 MB.
Zakelijke oplossingen
- Wat zijn de zakelijke mogelijkheden van Jubelkalender?
Antwoord: Vanuit technisch, creatief en communicatief oogpunt is er heel veel mogelijk. Bijvoorbeeld geef uw personeel of collega’s een gepersonaliseerde Jubelkalender met zijn/haar feestdata en eigen foto’s aangevuld met het logo van uw bedrijf/organisatie; direct online te bestellen (zie ook 'Logo foto verjaardagskalender'). Of zelfs geheel in de huisstijl van uw bedrijf of organisatie! E.e.a. is wel afhankelijk van uw specifieke wensen, zoals uitvoering, wijze van aanbieden, aantal, etc.. Interesse? Neem contact met ons op via het 'Contactformulier'. Bij voorbaat hartelijk dank.
Privacy
- Worden mijn persoonlijke gegevens aan derden verstrekt of voor commerciële doeleinden van derden gebruikt?
Antwoord: Nee, uw persoonlijke gegevens worden onder geen beding aan derden verstrekt. Uitgezonderd Jubelkalender en haar samenwerkingspartners om dienst(en)/opdracht(en) te kunnen uitvoeren/leveren en eventueel (met de nodige terughoudendheid red.) om uw te informeren over (nieuwe) Jubelkalender gebruikersmogelijkheden. Uw privacy nemen wij zeer serieus! - Heeft Jubelkalender een privacy verklaring?
Antwoord: Ja, deze kunt u raadplegen door te klikken op 'Privacy verklaring' in de blauwe balk onderaan elke pagina van de Jubelkalender website.
Overig
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen (bijvoorbeeld i.v.m. verhuizing, nieuw e-mailadres, etc.)?
Antwoord: Log eerst in en ga vervolgens naar de rechterbovenhoek van uw scherm (inloggedeelte) en klik op de hyperlink 'Uw gegevens aanpassen'. Op de pagina die dan in beeld verschijnt, ziet u hoe u zich bij Jubelkalender heeft geregistreerd. Pas het te wijzigen item aan en klik hierna onderaan de pagina op de button 'Aanpassen'. Uw gegevens zijn direct aangepast. - Hoe kan mij afmelden voor de gratis Jubelkalender verjaardagskalender service?
Antwoord: Indien u wilt dat wij uw gegevens definitief uit ons systeem worden verwijderen, verzoeken wij u een e-mail naar info@jubelkalender.nl te sturen vanuit het e-mailadres waarmee u zich heeft aangemeld, met als onderwerp UNSUBSCRIBE en in het tekstbericht uw naam en e-mailadres. - Hoe kan ik het beste contact opnemen met Jubelkalender?
Antwoord: Gebruik hiervoor het 'Contactformulier' op de pagina 'Contact' of stuur een e-mail via uw eigen e-mailprogramma naar: info@jubelkalender.nl.
TIP: Als u al een gebruiker van Jubelkalender bent, log dan eerst in en stel dan u vraag (uw contactgegevens, voor zover bekend, worden dan automatisch ingevuld en hoeft u dus niet opnieuw in te voeren!).
Bestel fotokalender Gratis aanmelden